Selamat Datang Ke Blog Rasmi PRS Sekolah Menengah Kebangsaan Pendeta Za'ba

Wednesday 13 June 2012

aku bekas pelajar pz yg baru abih spm......keputusan SPM aku ok gak arr......dapat gak 4A .Masa aku amik result tu .seronok sangat dengan keputusan yg aku dapat ni. Abis semua bornag aku isi.(seingat aku) . Pilihan pertama aku ingin sangat masuk UPNM .Teruja sangat nak masuk sane. Sampai cikgu Fahrid pesan kat aku turunkan berat badan ....supaya senang nanti nak interview . Aku ye kan aje ape yang dia cakap,buat x. Hati aku seronok sangat bila dapat surat dipanggil interview UPNM. Aku pergi balik jumpa ngan cikgu fahrid. Lapas tu cikgu fahrid telepon kawannya yg pernah terlibat dengan pemilihan UPNM, tapi sayang kawan dia dah pindah ke unit lain, soalan dia tanya BMI bdk tu berapa? Jadi cikgu fahrid tanya BMI aku berapa? Aku tanya balik BMI tu ape? bila cikgu fahrid tengok aku aje ,dia senyum aje( senyum sindir kot) kau boleh ..tu  pergi ler try......test. Besok aku pergi aje kat sane ..orang tu tengok BMI aku pu tak lepas..... sedih aku..huhuhuhuhu. Tapi aku rasa masih ada peluang lain sebab dalam upu ada 8 pilihan x kan satu pun taksangkutttttttttt.Aku sedapkan hati aku.
Sebulan ,dua bulan aku masih lagi menunggu macam menunggu buah durian yang gugur.....ahhhhhh tension betul bila masuk bulan 5 semua kawang-kawang dah dapat surat tawaran aku ,masih macam tu aje... pusing kanan,pusing kiri , tak tentu arah aku, mandi x basah tidur x lena..oooohhhhhhhhhh. macamne ngan nasib aku ni.Dapat ke tidak dug,dug,dug,dug,,,, jantung aku berbunyi bila nak chek upu .... bila buka aje laman web tu harap maaf nama anda tiada dalam senarai ( dukacita) aku.....macam nak jatuh aku rasa macam dah jadi budak downsindrom....... aku try lak buat rayuan sekali lagi........



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...